Siren and Co

  • Quote1
    Tämä seminaari muutti elämäni. Ei kulu päivääkään, ettenkö käyttäisi saamaani tietoa hyväkseni.

    S. Bennet, Operatiivinen Johtaja
    Wells Fargo
  • Quote2
    Osallistuminen tähän seminaariin on parasta,mihin olemme rahaamme käyttäneet.

    Paul Jennings
    Rolls Royce, Englanti
  • Quote3
    Kun ensimmäisen kerran kuulin tämän seminaarin, tunsin itseni huijatuksi. Toivoin, että olisin kuullut sen kolmekymmentä vuotta sitten.

    Larry Gigliotti
    Etelä-Dakota Game, Fish and Parks
  • Quote4
    Käytän näitä materiaaleja joka päivä.

    Greg Lee
    Toimitusjohtaja, Carl Zeiss, IMT
  • Quote5
    Paras lähde epäkohteliaasta käytöksestä ja stressistä työpaikalla.

    Matt Villano
    The New York Times

Konfliktien ratkaisu ja ennaltaehkäisy

Kuinka suuren osan ajastasi sinä tai ympärillä olevat esimiehesi käyttävät yrittäessään ratkaista ristiriitoja tai vältellä niihin puuttumista? Onko se 10%? 20%? 30%? Ammatista ja mantereesta riippumatta, keskiverto esimies kertoo käyttävänsä noin 30-50% ajastaan siivotakseen epäluottamuksesta ja yhteenkuulumattomuuden tunteesta johtuvia sotkuja.

Sekä työ- että yksityiselämässä ei voi välttyä erilaisilta ristiriidoilta, ongelmilta, konflikteilta ja erimielisyyksiltä. Ne voivat syntyä missä tahansa missä vähintään kaksi ihmistä on toistensa kanssa tekemisissä, tilanteesta, paikasta tai organisaatiosta riippumatta. Kun toinen ihminen tekee jotain, jotain hyvin merkityksetöntä, ja toinen reagoi siihen, huomio kiinnittyy usein ongelman sijasta ihmiseen.

Yksityiselämässä on paljon helpompi vältellä toista ihmistä; työelämässä tämän on usein paljon vaikeampaa. Tästä huolimatta ristiriitojen välttely on yleisin tapa käsitellä näitä asioita. Monilla meistä on kokemuksia siitä, kuinka olemme yrittäneet ratkaista jotain ristiriitaa ja yrityksemme on kostautunut. Tämän takia tuntuu usein siltä, että ongelman välttely on paras ja ainoa ratkaisu. Monet toivovat, että olemalla hiljaa asiat ratkeaisivat itsestään, mutta usein ne jäävät muhimaan pinnan alle jopa vuosikymmeniksi, myrkyttäen ilmapiirin.

Monissa tilanteissa ihmisiltä puuttuu taitoja, rohkeutta tai näkemystä siitä, kuinka käsitellä ja kohdata erimielisyyksiä. Vallitsevalla kulttuurilla on myös merkitystä. Esimerkiksi Suomessa on ehkä yleisempää pysyä vaiti ja vetäytyä, kun taas joissain toisissa kulttuureissa erimielisyydet kyllä ilmaistaan, mutta usein hyvin tuhoisalla tavalla.

Uskomme, että konfliktit eivät kärjisty pahanilkisyyden seurauksena. Pahanilkisyys on pikemminkin seuraus ristiriitojen käsittelytaitojen puutteesta. Koulutuksissamme ja konfliktienratkaisuprojekteissamme tuomme esiin virheet, jotka ovat tuhoisien erimielisyyksien taustalla, sekä niiden kauaskantoiset seuraukset. 

The Siren & Co Experience

Osaatko sanoa, kenellä on kokemusta Siren & Co:sta? :)

Tietoa meistä

Sirén & Co. auttaa organisaatioita ja ihmisiä välttämään niitä huomaamattomia virheitä, jotka muuttavat pettymykset ja erimielisyydet valtataisteluiksi ja kiusaamiseksi.

Uskomme, että konfliktit eivät kärjisty pahanilkisyyden seurauksena. Pahanilkisyys on pikemminkin seuraus ristiriitojen käsittelytaitojen puutteesta. Koulutuksissamme ja konfliktienratkaisuprojekteissamme tuomme esiin virheet, jotka ovat tuhoisien erimielisyyksien taustalla, sekä niiden kauaskantoiset seuraukset. Samalla tarjoamme näihin haasteisiin todistetusti toimivia ratkaisumalleja, jotka auttavat ihmisiä sekä töissä että yksityiselämässä.

Sosiaalisessa Mediassa

Facebook on erinomainen tapa seurata meitä ja pysyä ajan tasalla aktiviteeteistamme tai ottaa meihin yhteyttä.

fbButton

Sirén & Co. uutiskirje

Suojelemme yksityisyyttäsi, pitämällä huolta siitä, että sähköpostiosoitteesi pysyy salassa.

Ota yhteyttä

Kaikki viestit tallennetaan ja spämmiä ei suvaita.






You are here: Home Konfliktien ratkaisu ja ennaltaehkäisy